کارلو آنچلوتی: فکر نمی کنم تیم خسته باشد؛ نیازی به سیستم چرخشی نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: فکر نمی کنم تیم خسته باشد؛ نیازی به سیستم چرخشی نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: فکر نمی کنم تیم خسته باشد؛ نیازی به سیستم چرخشی نیست

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار ظهر فردای تیمش مقابل ختافه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و پاسخگوی خبرنگاران شد.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، آنچلوتی در مورد شکست مقابل اتلتیکو مادرید گفت: "ما تاوان برخی از اشتباهات خود را دادیم و باید به این اشاره کنیم. حالا، در این ماه، می توانیم روی لیگ و سپس چمپیونزلیگ تمرکز کنیم."

تحـلیل: "با انتقاد از خود، می خواهم بگویم ما در طول دو بازی خوب بازی کردیم و همه چیز را تحت کنترل داشتیم، اما تاوان برخی اشتباهات خود را دادیم، که اجازه صعود به دور بعدی کوپا دل ری را به ما نداد. این ناراحت کننده است چرا که این جام یکی از اهداف باشگاه بود. سال گذشته ما قهرمان شده بودیم و این اذیت می کند. اما ما باید رو به جلو نگاه کنیم؛ ما در دو جام دیگر حضور داریم. حالا ما یک ماه فرصت داریم تا جایگاه خود در لیگ را تحکیم بخشیم و سعی کنیم که امتیازات بیشتری نسبت به رقبای خود جمع کنیم و بعد از آن روی چمپیونزلیگ تمرکز خواهیم کرد."

عصبانیت رئیس [فلورنتینو پرز]: "بله، من با او صحبت کرده ام. او هم ناراحت است. بدیهی است که ما از حذف شدن و شکست مقابل اتلتیکو خوشحال نیستیم اما حالا باید روی لیگ و چمپیونزلیگ تمرکز کنیم."

سیستم چرخشی: "در حال حاضر من نیازی به چرخش نمی بینم. ما برخی مصدومیت ها داریم اما تیم خوب است. اجرای سیستم چرخشی کاملاً ضروری نیست؛ ما بازی های خیلی زیادی نداشته ایم. اعضای تیم تمرین می کنند و بازی می کنند و می توانند استراحت کنند. فکر نمی کنم تیم خسته به نظر برسد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 دی 1393 | 20:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.